onsdag 11 februari 2009

MIn ängel!

Min morgon börja med att min stora kärlek väckte mig och sa att hon skulle gå och jobba. Men jag låg kvar i sängen till 9.Så idag ska jag försöka att göra lite följarövning med Bibbi och leka lite med henne.Sen har Jenny lärt mig att det är lättare att man ska börja gå med vänster benet och det håller jag med om att det är. Så när jag tränar in detta med Bibbi så får hon sitta fot" klick" och ha ögonkontakt med mig och "klick"går två steg och "klick".Men det som är svårast med Bibbi är nog att säga nej. Så detta ska jag träna på under veckan .Sen till helgen får det bli något annat att träna på.Sen vore det jätte kul att prova sök med Bibbi men jag får nog följa med och titta när Jenny och Bisse kör. Nu ska jag försöka att göra något med min hund så kanske hon blir lite trött.Sen vill jag och Bibbi tacka alla som tittar in och skriver i bloggen.
Hej hopp riesen på topp

3 kommentarer:

  1. Hej Har jag hittat rätt?? Vems är hunden på bilden? Den va söt!! Det var fint skrivit.. Lycka till i fortsättningen..

    SvaraRadera
  2. Du får hänga med och pröva på räddning med lill-pirayan nån helg, det hade hon nog gillat! Frugan och Liams halvbror kan väl också hänga med på ett hörn ;)

    SvaraRadera
  3. Men, vad roligt att läsa om dig och Bibbi!!!!! :-)

    SvaraRadera