lördag 28 februari 2009

Sökpremiär för pappas ängel

Idag, mina vänner, har jag gjort något som alla borde pröva. Nu har jag äntligen provat på sök med min ängel. Måste säga att jag var jävligt nervös när jag skicka iväg henne ut i skogen. Vi börja med att min ängel fick hämta rulle på stigen Det gick bra att hämta, men hon ville ju hellre hälsa på alla goa ungar som var med i skogen än att komma tillbaka till mig med rullen. Men andra skicket på stigen gick jättebra för då såg hon inte barnen. Sen tyckte Wenche att det var dax för skogen. Så nervös jag var då har jag inte varit på länge. Men hon sprang ju som en gud mellan mig och figgen,men hon ville vara kvar hos figgen. Jag fick ropa på min ängel och då kom hon som ett skott. Hon släppte rullen innan hon var framme hos mig. Men det blev bättre och bättre för varje skick så sista gången så fick pappa rulle i handen, HALLELUJA! När vi var klara med min ängel och jag skulle sätta in henne i bilen så sken jag upp som en sol och tänkte att fan vad jag älskar min hund. Jag vet att mamma är jävligt stolt över att vi gjorde så bra första gången (och att hon vill ha Bibbi) men nä hon är ju pappas ängel. Så nu ska jag och löppa tänka över vad vi ska satsa på, jag vill pröva några gånger till innan vi bestämmer oss.
måste säg att jag är imponerad över alla barn som lyssna så bra.
Hej höpp är stolt över min löpp
Ha en bra helg

1 kommentar:

  1. Kul att det funka så bra, verkar vara en liten dam med mycket att plocka fram i!
    Ha det bra!
    /Svägerska!

    SvaraRadera